Och hur många soldagar har egentligen Mallorca?

(null) (null)

Första maj idag. Förra året vid den här tiden var det vår på riktigt i Palma. Den här våren vet jag inte riktigt vad som har hänt. Det regnar...och regnar...och blåser...och haglar. När solen väl visar sig några dagar så känner jag exakt samma som i Sverige, ut och vänd ansiktet mot solen! Haha. Trodde inte riktigt jag skulle göra det här nere. Idag när jag tittade upp mot solen (det var soligt i förmiddags innan världens skyfall) så stannade en kille och tittade upp mot där jag tittade..haha, han var nog inte van vid klassiska vänd-ansiktet-mot-solen-gesten. 

Nä, men skämt å sido lite segt är det ju att nu när vi driver bar här i Palma så är det svinkallt och regnar mer än någonsin. Tycker liksom vi har haft nog med prövningar. Men well, vi kör lite till då ;)

Idag hade vi iallafall myspys och fullt inomhus medan regnet formligen vräkte ner utanför. 25mm skulle det komma hörde jag någon säga häromdan…

Imorgon har vi ett spännande möte inplanerat.

Nu ska jag be Frida dansa soldans så vi får ordning på vädret någon gång!

/Sara




Kommentera här: