Nya saker att glädjas över

När jag var liten och bodde hemma så blev jag och syrran överlyckliga varje år när katalogen från BR-leksaker landade i brevlådan. Senare var det teknikmagasinets katalog där jag under flera år önskade mig en soft-air gun pistol (så här i efterhand känns det bra att jag inte fick någon...skulle själv aldrig ge ett låtsasvapen till ett barn).

När H&M katalogen anlände var det kaos i bläddrandet mellan mig och syrran för att snabbast sätta ett S (jag) eller F (syrran) framför det vi ville ha.

Igår hände det igen, den där överlyckliga känslan över en katalog. Hahaha. 30år och bara yeeeees. Vi var i Llucmajor ca. 40 min buss från Palma. I en affär där de säljer diverse restaurangprylar, diskmaskiner och liknande fick vi med oss den. Över 300 sidor med bar- och restaurangprylar du-inte-vet-att-du-vill-ha-förrän-du-ser-dem.

Det var ingen tävling mellan mig och Frida men vi har nog vikt i princip varannan sida i den där katalogen. Nu ska vi bara stämma av allt med Lollo som ju har bäst koll på den här biten. Och sedan stämmer vi av mot budget och sedan får vi väl ta bort lite saker till och sedan vi är i mål och kan skicka iväg beställningen.

Happy friday,

Sara

Glad.
 
Frida spänner skarpögonen.

 

Kommentarer:

1 Irene :

Jag är inte så dum ändå 😉 Stod emot önskan om gevär. Lycka till med inköpen! Längtar efter att se resultatet 💗

Svar: Haha, nä det var mycket bra! :)
ejdehort

Kommentera här: